svētdiena, 2010. gada 9. maijs

Torque recenzija




Kā var definēt "Torque"? Manuprāt to vislabāk izdarīja Chud.com savā recenzijā. Jo tiešām šī filma sevī iemieso visu, kas auto action žanrā ir slikts un klišejisks, tad paņem un pagriež to līdz maksimumam un vēl mazliet. Es tiešām nevēlos atstāstīt sižetu, jo tas ir diezgan bezjēdzīgs...
Filmas awesomness slēpjas tās absolūtajā psihopātismā. Manuprāt filma, kurā ir bike-fu un motocikli, kas brauc pa vilciena jumtu nevar būt slikta. Tā filma var nebūt meistardarbs, tā filma var būt ļoti ļoti ļoti popkorna bāzēta, bet tā nav slikta. Tā var būt tik slikta, ka tā ir laba. Bet tā nebūs vienkārši slikta. Manuprāt šo filmu skatoties var ļoti labi sajust, ka režisors Joseph Kahn apzinājās, kas šī filma ir, jo tā nav nopietna, tā sevi neuztver kā Fast And Furious. Jā, vienā vietā pat tiek pasmiets par fast and furious.
Un tad nāca vizuālie efekti, ko es varu teikt par tiem!? Jā, fināla brauciena grafika izskatījās, kā paņemta no kaut kāda Burnout: Paradise city, vai citas datorspēles, tikai ar draņķīgāku grafiku, un daudzās vietās bija ļoti ļoti jūtams dators. Bet vai tas tiešām spēj padarīt filmu sliktāku? Nē! Jo filma to zina un tieši tāpēc tur notiek tik nenormālas lietas, kā tur notiek.
Tikai atcerieties vienu, ja jūs izlemjat skatīties šo filmu, tad neuztveriet to nopietni, uztveriet to kā parodiju un filma šķitīs bezmazvai ģeniāla, un kā šādai parodijai es filmai atļaujos ielikt 9/10, jo es pie tās spēju pasmieties par visu, kas man jau agrāk šajos žanros likās nepareizs tagad parādīts tik acīmeredzamā veidā.

PS. man gandrīz vai epilepsija piemetās no dažiem fast-cuts kas tika izmantoti filmā, bet god damn it, ja transformers 2 es pie tiem migu ciet, tad šeit man nāca plats smaids pa visu seju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru