svētdiena, 2010. gada 2. maijs

Pastaigāties ir veselīgi

Un noiet no vecāķiem līdz sarkandaugavai arī; man patīk pikniki urbānā vidē šosejas malā blakus rimi. Sava veida romantika, viennozīmīgi. Bet nu ko par to. Skyforger jaunais albums ir ļoti ļoti jauks, Rotting Christ jaunais albums arī ir foršs. Un manu pleijlistu ir totāli apsēduši baloži. Mjāā, labai mūzikai ir tieksme ierasties gigantiskā kaudzē.


Man laikam nāk miegs, bet negribās iet gulēt, datora antivīruss man bojā dzīvi, man it kā būtu jāmontē video, bet es to nedaru, šī laikam ir apziņas plūsma, kā to definē literatūra, sūdīgi man ja tā.


Lidojums ir brīdis, kad esi izlēcis pa logu un vēl neesi izsmērējies pret asfaltu.



Tagad jāpelna nauda un jānopērk deviņstāvene.
Ak jā nākamā nedēļa būs jautra, o jā :)

1 komentārs:

  1. jā, jā, jā!
    Pastaigas pēdējā laikā ir mana un Margas devīze.
    Labai mūzikai tiešām ir tendences nākt vai nu lielos daudzumos, vai nenākt nemaz kādu laiku.

    Jap, rekur jau ir tas komentārs, par kuru pirms brīža rakstīju draugiem.lv ;D

    AtbildētDzēst