ceturtdiena, 2010. gada 13. maijs

Sviest par un ap Neo, jeb kāpēc man jau tagad ir garlaicīgi



Sāk piepildīties tas, ko es savā galvā paredzēju, jau tad, kad Neo aktivitātes sākās - politiskās partijas sāk to izmantot savas spalvas pucēšanai, un kas ir pirmie? Šoreiz pasteigušies ir LSDSP. Hāh! Nepaiet pat 48h kopš viss šitas sāka attīstīties un jau kāda partija cenšās greznot savas spalvas. Ja es būtu Ilmārs Poikāns es visticamākais paziņotu, ka nevēlos, lai manu vārdu saista ar jebkādām partijām, ko viņš jau bija paziņojis caur twitter kā NEO4ATA.
Protams, ka man ir žēl, ka tagad viņš tiks vazāts pa tiesām un viņam dzīve tiks smagi čakarēta, talantīgs cilvēks šķiet. Protams, ka man nāk smiekli, par to cik ļoti viņš atbilst agrīnajam NEO aprakstam. Protams, ka mani izbrīna kratīšana Nagles dzīvesvietā. BET es esmu ļoti priecīgs, ka pirmās protesta akcijas pret Ilmāra aizturēšanu notika pašu pilsoņu organizētas, ok iespējams, ka tās palīdzēja reklāmēt visu latvijai, bet nu tas tā. Galvenokārt tā tomēr bija pilsoņu iniciatīva, nevis kārtējais veiklais PR gājiens pirms vēlēšanām.
Lai nu kā, bet politiķi saprot, ka ilgtermiņā internets vai viņi to grib, vai nē būs ļoti nozīmīgs spēks politiskajā vidē, un ja tagad liela daļa vēlētāju to vēl nemāk izmantot, tad pēc gadiem 10 lielākā daļa šo vēlētāju būs apmirusi, un tās ir tikai 2 saeimas vēlēšanas...
Atkārtošos vēlreiz, es ceru, ka LSDSP piemēram nesekos citas partijas un es ceru, ka NEO izdosies tikt cauri ar minimālām problēmām. Šis ir gadījums, kad tautai vajadzētu vākt parakstus, pret viņa tiesāšanu. Neesmu pārliecināts vai šādi var rīkoties no likuma viedokļa, bet galu gala DEMOKRĀTIJA nozīmē TAUTAS VARA, tad gan jau tautas vārdam būtu kaut kas jānozīmē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru