svētdiena, 2010. gada 9. maijs

Man džinkst kreisā auss, jeb kāpēc vakardienas Skyforger koncerts bija super!

Ieradāmies tur ap kādiem ~18:00, un pavisam drīz jau sāka spēlēt pirmā grupa - Ocularis Infernum, kas spēlēja pavisam nesliku Black Metal, man personīgi patika un secināju, ka viņu soliste ir vnk ļoti ļoti spēcīga, būtu jau vēlējies, lai grupa uzvedās nedaudz aktīvāk, bet nu tas nu tā, ak tas tik tā.
Otrie bija zviedri Månegarm, šeit vakars tiešām sākās, viņi ielika ļoti ļoti lielu enerģiju, un pirms viņi sāka spēlēt uz skatuves uznāca Zirgs un teica, lai viņu pieņemam pavisam silti. Un bija arī ko pieņemt, grupa spēlēja godam, jūtu, ka viņi uz mana iPod kļūs bieži viesi. Patiešām spēcīga grupa.
Pārtraukums starp Månegarm un Skyforger gan nebija pārāk jauks, jo sanāca neliela saķeršānās ar dažiem kretīniem, bet nu tas nav tik svarīgi, gan jau viņus kāda mašīna notrieks kādreiz.
Tad nāca vakara galvenie vaininieki - Skyforger. Sāka ar visu Kurbadu, pirms katras dziesmas no šī albuma viņi pastāstīja tālāk, kas ir apdziedāts tieši tajā dziesmā, un tā mēs izgājām cauri visam albumam. Tad sākās vecie gabali, kuru vidū bija Zirgi Zviedz, Kurši, Ūsiņš Jāj, 6 ārprāta Dienas.... tad uz atkārtojumu nospēlēja klasisko Migla Migla...

Kopumā koncerts bija ļoti ļoti jauks, kreisā auss vēl atkopjas, un ja nebūtu bijusi tā saķeršanās es teiktu, ka labākais koncerts, kur esmu ilgā laikā, bet nu tāpat bija jauki.

1 komentārs:

  1. pagaidām esmu dzirdējusi tikai pozitīvas atsauksmes. (:
    jūtu līdzi, ka daži patraucēja noskaņu, bet nu... galvenais jau pats koncerts.

    AtbildētDzēst