sestdiena, 2010. gada 22. maijs

Es gribu peldēt

Jā, patiešām ir ļoti jauki, ka pēdējās dienas ir tik fantastiski silts laiks, pat skumīgi paliek zinot, ka nākamā nedēļa solās būt vēsa.
Šodien tik fantastiski izpeldējos, lekšanā bombenē vēljoprojām ir topā, dažas lietas nekad nemainās.
Man nāk miegs, bet es spītīgi sēžu pie datora, jo vēl gribās šo to paskatīties :)
Man šķiet, ka Alice In Wonderland nav pārāk interesanta filma, jo es tās laikā aizmigu 3 reizes, kaut gan varbūt tas bija, jo es nebiju gulējis ~40h :D
A Serious Man ir ļoti ļoti laba filma, skatīties to, un nē, tur nav asinis :P

Ak jā, es esmu naturāli apdedzis :D

Slayer - Bloodline (pēdējā dziesma, kas man paliks atmiņā no jums... tas bija foršs gads)

1 komentārs:

  1. jā, es arī ļoti, ļoti vēlos peldēt, bet sestdien pēc iepriekšējās nakts piedzīvojumiem absolūti nebija spēka doties kaut kur. + M. negribēja, un vienai man nebūtu apņēmības migrēt uz jūrmalu.

    AtbildētDzēst