otrdiena, 2010. gada 4. maijs

Kāpēc es uzskatu, ka Last.fm ir ģeniāls

Jo ierakstot tagu Folk Metal, viņš man jau vairāk kā stundu nodrošina ar fantastisku mūziku, par kuras eksistenci es pat nebiju dzirdējis, bet kuras man ļoti ļoti patīk. Šāds mūzikas piegādes formāts ir ļoti ērts, jo tas ir oficiāls, par velti un ļauj cilvēkam pamēģināt pirms pirkšanas, kā arī vienkārši paplašināt mūzikālos horizontus.
Kā arī tas dod iespēju mazāk zināmām grupām tikt atklātām, jo viņu mūzika parādīsies zem kāda TAG, un tad kad tad TAG tiks meklēts viņu dziesmas tiks atskaņotas cilvēkiem, un ja šiem cilvēkiem tas patiks tad arī nebūs problēmu ar peļņu.

LV_king999's Profile Page

2 komentāri:

  1. lastFM maksas produkts. jango.com bezmaksas, bet arī piedāvā dažādu stilu pleilistes.

    AtbildētDzēst
  2. Jā, viņš maksā veselus 3$ mēnesī, man nav tā žēl ņemot vērā kvalitāti

    AtbildētDzēst