otrdiena, 2011. gada 4. oktobris

Apolitiski politiski dažāds ieraksts



Laikam ir pienācis laiks, kad es atkal kļūstu izteikti apolitisks. Galu galā cik daudz var klausīties par to, ka ZRP grib šito, bet V to, un NA uzskata, ka ZRP ir idioti, kamēr ZZS vēl aizvien klusi pie sevis raud par to, ka Lemberga ģīmetne nepievilināja cilvēkus balsot par viņiem un tam visam pāri ir SC, kuri ir kā tas bērns, kurš ir ļoti gudrs attīstīts savam 5 gadu vecumam, taču viņš regulāri apčurājas un neviens īsti negrib viņu ņemt savā mašīnā, lai aizvestu uz skolu.

Lai nu kā politika var iet tālu tālu, galu galā ir atsākusies sezona, kad vasara ir aizgājusi izgulēt visu ballīšu pohas, bet pa to laiku ir atnācis vasaras brālēns Rudenis, kurš ir nolēmis sarīkot savu ballīti aplipinot visus cilvēkus ar jebkāda veida zarazām, kas liek cilvēkiem šķaudīt, klepot, rīstīties un izdvest dažādas citas skaņas, ko viegli varētu asociēt ar zooloģiskā dārza iemītniekiem (un nē es nedomāju ne Zatleru ne Līdaku). Bet nu tas tā, lapas kļūst dzelteni, sarkani, brūnas. Par to man nebūtu iebildumu, bet gribētos, lai ir lielāka dažādība. Kāpēc dažas nevarētu kļūt, teiksim, violetas, vienkārši, lai čakarētu cilvēku smadzenes un radītu jaunas darba vietas biologiem.

Tāpat es novēlu ļoti sāpīgu nāvi visiem tiem, kas aktīvi tagad klaigā par to, ka draugiem.lv aizvēra PRET SC grupu. Ir tāda lieta kā lietošanas noteikumi, kuros ir atrunāts, ka grupas, kas kurina uz naidu tiek slēgtas ciet. Tiesa, tas neizskaidro kāpēc vēl aizvien eksistē lapas/grupas, kas veltītas dažādām popzvaigznēm, tur taču arī valda ļoti liels naids.
Šodien rakstot nolēmu veidot šo rakstu pēc iespējas saraustītāku, lai izpaustu visas savas personības šķautnes, tad rakstot sapratu, ka man ir tikai viena tāda šķautne. Būdams gudrs cilvēks, es nolēmu sašķelt savu personību, lai būtu vairāk, ko rakstīt, un tad arī uzrakstīt par to, ko es darīju, lai uzrakstītu vairāk, tādā veidā uzrakstot vairāk.... MINDFUCK!
Lai cik jocīgi tas nebūtu, cilvēkiem patika raksts par lietām, kas man riebjas, tādēļ nedaudz paturpināšu tēmu.

Mani fascinē sporta veidu "fani". Es nedomāju par tiem, kas seko komandai, ja tai iet labi, un arī ja komanda spēlē draņķīgāk par palīgskolas 2ās klases basketbola komandu. Es domāju par tiem cilvēkiem, kas ja komanda spēlē labi kliegs cik labi tas ir, un tikko kā būs dažas neveiksmes tā šie ģēniji sāks bļaut cik sūdīgi viss ir un cik ļoti viss ir jāmaina. Bet nu nav tā, ka viņiem nav taisnība, lietas ir jāmaina, teiksim jāatņem viņiem spēja reproducēties, lai viņi neradītu vēl tādus mazus balamutes, kuriem lojalitātes ir tikpat daudz cik nevainīgu sieviešu bordelī.

Tāpat es novēlu ļoti sāpīgu nāvi visiem tiem, kas kasās ar kontrolieriem sabiedriskajā transportā un atsakās kāpt ārā. Bļin, ja tev nav biļetes, tad izkāp ārā, paej līdz nākamai pieturai un iekāp nākamā transportā, ir liela varbūtība, ka kontrole nebūs tālāk. Bet nē ir tie daži apburošie indivīdi, kuru vēlme palikt savā teritorijā ir tik liela, ka man viņu dēļ ir jākavē tikšanās. Un tad vēl daži šie jefiņi izdomā, ka vajag pasūdzēties par kontroles attieksmi. Šādos gadījumos es atbalstu miesas sodu piemērošanu. Vēlams, ļaujot to darīt pasažieriem.

Paldies par uzmanību un es apsveicu, Tu esi tikko izniekojis/usi pāris minūtes, ko Tev vajadzēja pavadīt mācoties nevis lasot blogus. Bet ja vēlies vēl vairāk zaudēt laiku tad dodies uz: http://cracked.com

3 komentāri:

  1. ui ku forshi palsitities, man patikaas, tencinu

    AtbildētDzēst
  2. mani starpcitu tie nenoturigie sporta fani ar ir fascioneejushi.. khe, vinji laikam pilna nopietniba doma, ka ir labaki par treneriem utt :D

    AtbildētDzēst
  3. Nevar noliegt, ka pašreizējās politiskās aktivitātes mazliet mulsina, bet...
    brīžos, kad viss notiek dīvaini, man rodas iedvesma rakstīt politiskus seriālus, ko varētu atkārtot arī šajā gadījumā. :D Atceros, kā 12. klasē rakstīju par 13. janvāra gadījumiem, pēcākiem partiju strīdiem... Nu, īsta ziepju opera iznāca! Tas tā - skaļas pārdomas.

    AtbildētDzēst