piektdiena, 2011. gada 21. oktobris

NRA - Not for Reading


Tas, ka laikraksts atrodas konkrētas hūtes ielokā nenozīmē to, ka ir jāzaudē visi kaut nelielas jēdzības principi, kaut ko šādu es varētu sagaidīt tropisko augļu saitā, kur strādā arodskolu beidzēji, nevis, šķietami, respektablā medijā.
http://zinas.nra.lv/vakara-zinas/no-otras-puses/58288-arkartas-velesanam-ir-bijusi-jega-jaunaja-saeima-ir-smukakas-deputates.htm
Super, es noignorēšu absolūto cinismu, kas valda šajā virsrakstā, bet pievērsīšu uzmanību tam, ka tas ir domāts samērā šaurai mērķauditorijai, un teksta stils ir apbrīnojami savirpināti atsaldēts.
«Saskaņas centra» deputāte ir daiļa un brīva, bet izskatās, ka arī ļoti trūcīga, jo viņai, pēc CVK datiem, nepieder nedz kapitāldaļas, nedz vērtspapīri, nedz kas cits, ko būtu vērts minēt deklarācijā. Jāpieņem, ka pēdējo naudu – 1610 latus – viņa augustā ziedojusi partijai.
Apbrīnojami, vai ne?
http://zinas.nra.lv/latvija/58299-liepnieks-zatlers-uzvedas-ka-pertikis-kurs-ticis-pie-granatu-kastes.htm
Es saprotu, ka valstī ir vārda brīvība, bet kāpēc mēs dodam Liepniekam vārdu? Nepietiek ar to, ka viņam ir savs psihodēliskais saits, kurā viņš cenšas sevi salīdzināt ar resnu Beļģi, kam bija ūsas.


PS.
Es izaicinu kādu, lai man pierāda, ka NRA ir uzticams, objektīvs medijs. Ja Tev tas izdosies, es Tev uzsaukšu tēju, kafiju vai alu.

1 komentārs:

  1. Labāk pasaki, kurš medijs, izņemot "Ir", ir uzticams un objektīvs?

    AtbildētDzēst