ceturtdiena, 2011. gada 9. jūnijs

6,12 sīkumi, kas mani kaitina




1)RIMI ātrās kases - Cilvēki mīļie, tikai tas, ka tur ir rakstīt ātrā kase nenozīmē, ka tā būs ātra, ja jūs tur uzkrausiet 10 dažādu veidu intīmās ziepes un trīs grūtniecības testus, kopā ar to lētu alu un cigaretes. Tas kopā sakrāja daudz un prasa kasierei/im ilgu laiku to visu ieskenēt un apkalpot Jūs, tādējādi padarot ātrās kases konceptu par nejēdzīgu un lieku, jo neviens to nemāk izmantot. Iedomājieties, ka Jums ir situācija, kad steidzami vajag nopirkt prezervatīvus, bet aptiekas un narvesen nav tuvumā. Jūs ieskrienat RIMI, mājās gaida meitene, kas ilgi vairs negaidīs. Jūs iestājaties ātrajā kasē un .... stāvat 10 minūtes, jo kādam kretīnam ir smaga disleksija. Esmu diezgan drošs, ka cilvēki, kas nemāk izmantot ātrās kases ir tie paši, kas naktīs nogalina mazus kaķēnus un izvaro mūķenes. (es runāju konkrēti par Rimi pie savām mājām)

2)Ja ir svētki, tad skan svētku mūzika
Es nedomāju par to, ka Latvijas proklamēšanas dienā skan Latvijas himna. Tas ir labi, bet gan par to, ka ja ir Jāņi, tad man ir jādzird visi 66 veidi kā Jānītis pāri kalnam pārlīgoja un sagaidīja cilvēkus ar alu. Man godīgi sakot žēl tā Jāņa, jo daudz alus iziet, bet tas jau ir cits jautājums. Un protams ziemassvētki, kurš gan nezin kā ziemassvētkus visur skan - Jingle bells, jingle bells..... blah blah blah. Ja es gribu svētku noskaņu es to pats sev radu nevis klausos kaut kādu draņķīgi producētu, vēl draņķīgāk iedziedātu un vēl draņķīgāk atskaņotu mūziku. Un diemžēl lielveikali ar šo te grēko pat tik ļoti, ka man tad, kad tuvojās svētki negribās nevienā veikalā iet, jo ir diezgan liela varbūtība, ka tante Maņa, kas lielveikalu biznesā(lasi: krāmējot bunžiņas) strādā jau 20o gadu noteikti grib dzirdēt šīs svētku dziesmas, jo tas ir vienīgais veids kā viņa var aizmirst to, ka mājās ir alkoholiķis vīrs, kam atkal vajag naudu šņabim. Nu skumji tai Maņai, bet es par to nevēlos ciest!

3)Alternatīvi cilvēki, kas uzskata, ka alternatīvi ir nopirkt drēbes veikalā - PUNK ROCK!!!(mūsu ekvivalents amerikāņu hot topic)
Jā, tas taču ir moderni nopirkt kreklu uz kura rakstīts kaut kas no sērijas - "If every tear was a diamond, I would be a millionare" Un tamlīdzīga rakstura buļļa sūdi.
Pirmkārt: Tas nav alternatīvi, tas tikai liek tev izskatīties pēc cilvēka, kas izmisīgi grib uzmanību, un labākais veids, kā Tu vari izdomāt to dabūt ir valkājot nodrāztus, jēlus teicienus uz savām krūtīm.
Otrkārt: Tas, ka Tev uz krekla rakstīts - PUNK'S NOT DEAD, padara Tevi par tik pat lielu panku, kā ja es apbērtu sevi ar miltiem, uzsistu olu, pielietu kefīru, vēl šo to un sāktu sevi saukt par pankūku. Zini, kas mūs vienotu? Mēs abi izskatītos pēc absolūtiem idiotiem, kurus vajadzētu ja ne nošaut tad vismaz ar kuriem vajadzētu gari parunāt. Pankroks nav par to, ko Tu velc, tas ir par to, ko Tu domā. Un dieva dēļ, ir tak skaidrs, ka tie nabagi nedomā.
Treškārt: Ja Tev ir kādas grupas krekls es ceru, ka Tu vari man pastāstīt vismaz viņu labākās dziesmas, labākos albumus, cik cilvēki no šīs grupas ir kādriez pārdozējuši un tamlīdzīgus faktus. Jo ja Tu izvēlies nesāt kādas grupas kreklu, uz savām miesām, ( it īpaši ja Tu esi sieviete, tad Tu tādā veidā man vienkārši liec skatīties uz savām krūtīm), tad tev vajadzētu būt spējigam/ai pastāstīt par šo grupu kaut ko vairāk kā - viņi ir smagi un kruti un es tagad arī esmu kruts.

4)Latvijas Radio 2 atskaņotā mūzika
Diemžēl latviešu cilvēkiem ar to mūzikas gaumi ir tā ļoti pašvaki. Es saprotu, ka klasika ir klasika, bet es šaubos, ka 68065o reizi iedziedāta dziesma par bērzu birzīm ir kaut kas tāds, ko šeit vajadzētu atskaņot. Un nav attaisnojums, ka veci cilvēki to klausās. Galu galā arī viņiem var likt kaut ko labu un izglītot viņus par normālas mūzikas eksistenci.
Ir viena lieta, ko nevienam nenovēlu. Nostopēt cilvēku, kam šķiet, ka viņš ir Lapčenoka, Bumbieres un kāda kastrāta krustojums un viņš klausoties LR 2 cenšas izdziedāt visas dziesmas ar tādu pašu precizitāti kā čurājot naktī, vētras laikā, kad no abām pusēm nāk nacisti.

5)Nespēja uztvert humoru.
Es zinu, ka vismaz daži cilvēki pat šo tekstu uztvers kā aizvainojošu. Un tas tāds arī ir, tikai tas ir ar humora piesitienu. Bet kāpēc, lai es nevarētu pajokot par melnajiem? Es jokoju arī par baltajiem. Es jokoju par gejiem, es jokoju par hetero. Bet redziet, ja es pasaku joku par to, kā pāris drāžas un no skapja izlien čalis.... tad ir ok, bet ja es pastāstu joku par diviem gejiem, un man blakus ir kāds gejs, tad sabiedrība mani ir ietrennējusi justies kaut kā vainīgam par to.... BULLSHIT! Mūsu sabiedrībai ir akūts humora deficīts, tāpēc lūdzu - jokojiet par abortiem ,par kropļiem, par gejiem, melnajiem, bāreņiem, mani, man vienalga par ko, bet jokojiet, un galu galā, melnie joki mēdz būt paši smieklīgi. Pievērsiet uzmanību, ka es teicu melnie joki, nevis joki par melnajiem, tāpēc varat pat nepūlēties man piesiet rasismu.

6)Firmas, kuru Telefona līnijas ir ilgstoši aizņemtas.
Labi, es pieņemu, ka Jums ir daudz klientu, kaut gan reizēm tas šķiet mazticami un drīzāk notiek aktīva ofisa orģija (man ir aktīva iztēle). Bet nu lūdzu, nevajag man Jūsu tizlos, nekam nederīgos džinglus skandēt... es ticu, ka jūs paliekat uz līnijas, un Jūs to varat ļoti veiksmīgi nodemonstrēt ar vecajiem labajiem pīkstieniem, nevis liekot man klausīties Jūsu super draņķīgo mūziku. Es ari pie tā esmu bijis vainīgs ar TELE2 piedāvāto mūziku, bet nu vairs man tās nav, jo es es sapratu, ka cilvēki, kam šī mūzika ir ir pelnījuši ar randiņu ar dzeloņdrāti savā barības vadā.

6.1. - Putekļi
6.2. - Cilvēki, kam ir tramp stamp (mauku štempelis)
6.3. - Sastrēgumi, jo kāds idiots izlēma ziedot savas smadzenes automašīnas stiklam vai asfaltam
6.4. - Politkorektums
6.5. - Visi tie joki, ka kaut kur tiek izlaists nummurs, un Tu tad pārbaudi
6.6. - Rakstīt spirāles kladēs tad, kad spirāle ir labajā pusē, un ir neērti rakstīt
6.7. - Tas, ka viena seksa reize maksā vismaz 33 santīmus (Cena par vienu prezervatīvu)
6.8. - Iedzīvotāju naivums, ka viņiem ir vara
6.9. - Visi tie, kas staigā hārdkōristu drēbēs un domā, ka ir metālisti
6.10. - Melnās piektdienas degradācija
6.11. - Cilvēki, kas datora sintizētos draņķīgos bītos saskata mākslu
6.12. - Putekļi

6 komentāri:

  1. BEIDZOT novāci, ja?
    Man riebās. Konstanti turēju telefonu metra attālumā, lai nedzirdētu to sūdu.

    AtbildētDzēst
  2. "6.6. - Rakstīt spirāles kladēs tad, kad spirāle ir labajā pusē, un ir neērti rakstīt"

    šis mani arī ļoti kaitna ;D

    AtbildētDzēst
  3. Par pāris punktiem piekrītu, bet kopumā iesaku tik daudz neiespringt uz savu "Ienīstu Pasauli!" attieksmi un nepievērst tik lielu uzmanību sīkumiem (es gan saprotu, ka blogu rakstīji daļēji pārspīlējot). Neviens tev neliedz nedz neklausīties LR2, nedz arī slēgt iekšā savu mūziku Ziemassvētkos. Galu galā, kamēr paliksi minoritātēs (tici vai nē, bet lielākā iedzīvotāju daļa par dažādiem svētku rotājumiem un mūziku atmosfēras piesišanai nesūdzas), nekas nemainīsies, tādēļ, kā jau minēju - uz sīkumiem nav ko iespring.
    Vot par humoru gan varu piekrist. Pēc dabas esmu diezgan grūti aizvainojams, un nekad neiebilstu kādu joku par sevi (vēl jo labāk, ja tas ir smieklīgs), tāpēc uzskatu, ka esmu pelnījis arī pasmieties par citiem. :D

    AtbildētDzēst
  4. 6.11.
    oh yeah, micīt, es tev riebjos!
    sasmējos par spirāles kladi ļoti

    AtbildētDzēst
  5. Kad biju sīcis man bija krekli ar mūziķu grupu nosaukumiem un es pat nezināju, ka tā ir mūzikas grupa līdz kādam vecumam. Man bija tie krekli tikai kā krekli nevis kā gaumes/intereses apliecinājums. Varu derēt, ka daudziem cilvēkiem tas tā ir. Kaut vai paskaties veicī kreklus. :D Vairāk kā pusei būs kāds zināms logo virsū.

    AtbildētDzēst
  6. smieklīgi, bet dažreiz bēdīgi
    man vienalga, kas tev mugurā un ko tu klausies, tici man - tas tikai tiešām akūtos gadījumos par kaut ko liecina. pārsvarā cilvēki ir labi un laimīgi, un gana intelektuāli, arī tad, ja ārēji par to nekas neliecina.

    AtbildētDzēst