ceturtdiena, 2011. gada 9. jūnijs

Nihilistiski politiska masturbācija


Es gribu veikt pavisam īsu aptauju, cik no lasītājiem masturbē?

Patiesībā šis ir retorisks jautājums, kuru es uzdodu divu iemeslu vadīts, pirmkārt tas piesaista uzmanību un nedaudz palielina izredzes, ka jūs izlasīsiet šo blogu, bet otrkārt - Tāpēc, ka pareizā atbilde ir mēs visi, kungi, dāmas, vainīgi, nevainīgi. Mēs visi esam masturbējam, bet šoreiz runa nav par fizisku aktu, kā rezultātā mēs cešamies sniegt sev baudu. Nē, es runāju par mūžīgo masturbāciju, kas saucās - Ai, padziedāšu dziesmiņu krastmalā un būs labi!
Es arī mēdzu tā masturbēt. Un jā, tas ir pat ļoti patīkami īstermiņā, vienotības sajūta, ka mēs visi darām ko vienotu, ka visi vienā brīdī beidz izskanot pēdējām Latvijas himnas vai Saule, Pērkons, Daugava notīm ir fenomenāla. Taču ir viens iemesls kāpēc masturbācija var būt kaitīga, jo ar to nodarbojas pārāk bieži. Cilvēks pierod pie sevis apmierināšanas tik ļoti, ka īstā lieta viņam vairs galīgi neder. Un te jau atkal mēs varam vilkt paralēles ar situāciju valstī. Kas notiek pēc mūsu jaukajām sadziedāšanām, kurās mēs skaisti stāstam cik ļoti viss ir jāmaina cik daudz, kas notiks? NEKAS! Protams, politiķi dod solījumus,izvirza likumprojektus, kas tā arī paliek likumprojekti. Bet mēs tikai pašapmierināmies. Paiet vēl kāds gads... un šķiet laiks atkal tā kārtīgi sniegt sev baudu. Un tā nepārtraukti. Ja agrāk man tas šķita vēl tā pavisam jauki un pieejami tad pēdējā laikā es jūtu sevī augam ļoti izteiktu politisku nihilismu.
Es ar to nelepojos, un es to nevēlos vicināt kā karogu, bet tā ir. Vēl pavisam nesen es biju pavisam pārliecināts, ka VL ir tā partija par ko jābalso, kur jāstājās, u.tml. Bet tagad esmu domājis, domājis un sapratis, ka viss, ko viņi piedāvā ir pārlieks konservatīvisms, kas ilgtermiņā novedīs pie stagnēšanas. Protams, ka es atbalstu ideju par Latviskuma saglabāšanu, bet es neatbalstu homofobiju, es neatbalstu izteiktu etniskā naida kurināšanu un es neatbalstu jaukšanos apolitiskos pasākumos.
Es izlēmu apmeklēt oligarhu kapusvētkus, ejot es zināju, ka organizē Dūle un CO, un ka VL ar to nav nekāda mazākā sakara, bet tie, kas to nezināja, manuprāt, vismaz liela daļa ir droši, ka VL organizēja šo pasākumu, jo paceļam uz tilta bija ļoti daudz VL cilvēku, kas dalīja savus papīrīšus. Un šāda attieksme man nav pieņemama.
Ai, kā es novirzijos no masturbēšanas. Mēs visi to darām, bet to dara arī politiķi, viņi arī pašapmierinās sēžot savos krēslos, spēlējot čūsku uz mobilā un reizi pa reizei pieņemot lēmumu, kas ir pretrunā ar jebkādām ētikas vai morāles normām, sevi nostādot virs likuma.
Patiesībā šeit veidojas neliels paradokss - mūsu valsts visu laiku pašamierinās, bet iedzīvotāji kā nav apmierināti tā nav.
Varbūt vaina ir pašos iedzīvotājos, galu galā mēs taču ievēlam tās 100 gudrās galvas. Un jā, daļa vaina ir mūsos, ka mēs tomēr uzķeramies uz reklāmām, ka mēs ticam solījumiem, ka neskatāmies nākotnē. Bet tomēr visu vainu uz sevis uzvelt būtu netaisni, jo galu galā šiem 100 gudrajiem vajadzētu prasties labāk un neizmantot savu varu nelāgu mērķu labā.
Nobeigumā gribu vien pateikt, es kļūstu apolitisks līdz brīdim, kad parādīsies vai nu pēdējā partija vai kāda tās analoga, jo šobrīd es labāk savu balsi atdodu kam tādam. Nebalsot nedrīkst, bet balsot par nākotnes nelaimi arī nevajadzētu, esam gudri, atlaižam saeimu un padomājam, vai tā viena reize, kad roka noslīd tur, kur publiski nevajadzētu atrasties, vai tomēr labāk tajā brīdī nebūtu šo roku pacelt augstu gaisā un uzdot jautājumus, kas liktu pasvīst šiem politiķiem, ko pat par politiķiem reizēm ir grūti saukt, jo daļa tur tiešām ir balsošanas mašīna.
Paldies par uzmanību. :)

5 komentāri:

  1. VL nav partija, bet gan šmugriki

    AtbildētDzēst
  2. Pašlaik VL manā skatījumā ir mazākais ļaunums. Vienotība pārāk daudz spēlē pa citu partiju notīm un par pārējām partijām pat neizteikšos. Piekrītu - konservatīvisms ir lielākais mīnuss viņiem, homofobija un tamlīdzīgas parādības. Kaut gan vai tiešām viņi kurina naidu? Piemēram, valodas likuma maiņā par ko tagad vāc parakstus, runa jau iet par mums, latviešiem nevis par krieviem vai citām minoritātēm. Pašlaik nav neviena partija, par kuru es atdotu savu balsi 2x npadomājot, tāpēc es arī ceru uz kādu "pēdējos partiju".

    AtbildētDzēst
  3. Tehniski piekrītu, ka VL ir mazākais ļaunums, bet par lielajiem mēs jau zinām, bet VL ir vilšanās. Es esmu ļoti vīlies gan viņos, gan savos ideālos.

    AtbildētDzēst
  4. haha, interesanta līdzība :D

    AtbildētDzēst
  5. azisnomarsa teica...
    Tehniski piekrītu, ka VL ir mazākais ļaunums, bet par lielajiem mēs jau zinām, bet VL ir vilšanās. Es esmu ļoti vīlies gan viņos, gan savos ideālos.
    --------------------------------------------------
    Saprotu. Man ir atkal otrādāk. Neliku nekādas cerības uz VL jau no sākta gala, bet pēc pēdējām vēlēšanām ir ļoti ieinteresējusi. Par ideāliem runājot, no pieredzes saku, ka reti kurš ideāls neliks vilties un tad tas pats būs vispārējs pieņēmums/standarts. Mans padoms - neizvirzi ideālus, bet gan SAVUS principus. Just go with the flow, you know.

    AtbildētDzēst