ceturtdiena, 2011. gada 26. maijs

Šovam ir jāturpinās

Dzīve ir jocīga, katru dienu kaut kas notiek, bet tā sekas mēs novērtējam tikai pēc krietna laika. Arī šodien es izdarīju kaut ko tādu, kā pozitīvās vai negatīvās sekas es spēšu novērtēt tikai pēc krietna laika.
Ir grūti aiziet no kaut kā saprotot, ka Tu esi zaudējis un neesi izdarījis savu labāko darbu, bet droši vien, ka labāk aiziet ir pirms viss ir pavisma dirsā. Tieši tāpēc arī šāds lēmums.
Ticiet man, es izbaudīju katru mirkli, bet pienāk brīdis, kad jāatvadās no krēsla. Un es ceru, ka tas ir uz labu gan man, gan visiem pārējiem, ko šis lēmums skar.
Man, jo tādā veidā man paverās daudzi citi projekti, kuriem man savādāk nebūtu ne laika ne iespējas pievērsieties.
Citiem, jo es biju galīgi garām un tagad būs labāk, tas ir pats par sevi saprotams un savādāk nemaz nevar būt.
Ai, patiesībā šis viss ir tik jokaini, bet reizē pašsaprotami. Un pats foršākais, tagad man būs daudz vairāk laika, ko pavadīt ar meiteni, ko es mīlu no visas sirds - Zani. Un jā, viņu es mīlu vairāk par visu pasauli, es varētu rakstīt kaut 10 stundas par to cik svarīga viņa man ir, bet visiem izņemot Viņu, tas būtu garlaicīgi. Tādēļ paliksim vien pie tā, ka viss, kas notiek ir uz labu un - Show Must Go On.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru