svētdiena, 2011. gada 8. maijs

Es gribētu būt gejs tikai, lai kaitinātu homofobus



Jā, virsraksts man šķiet pasaka visu.
Šodien es tā ļoti smagi uzcepos par vienu rakstu tvnet, jeb precīzāk par komentāriem pie tā. Un jā, es apzinos, ka cepties par komentāriem ir tik pat sakarīgi kā lūgt neredzamam draugam palīdzību krīzes situācijās, bet ne par to ir stāsts.
Tātad ir neliels raksts - http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/376111-proteste_pret_homoseksualitates_skaidrojumu_macibu_gramata

Iesākumā par pašu rakstu - Vai tiešām šī diskusija vēl joprojām ir vajadzīga - ir acīmredzami skaidrs, ka seksuālās minoritātes ir absolūti pieņemama lieta. Viņi nebojā maziem bērniem prātus un nesapūdēs pilnīgi visu morāli pasaulē. Nē, jo viņi ir par sevi un viss. Tas pats par viņu gājienu, kāpēc motociklisti var braukt gājienā, visi, kas grib var, bet lūk geji, lesbietes nē? Nu nav tā, ka mazais Jānītis ieraugot divus vīriešus bučojoties izdomās, ka viņam ir jāmēģina ielīst Pēterīša biksēs. Nu nebūs tā. Kā arī es nekādā gadījumā neuzskatu, ka ir jēdzīgi likt cilvēkiem justies pretdabīgi par to, kas viņi ir. Galu galā agrāk arī kreilība bija slimība, ko baznīca dzina ārā. Es nezinu kādēļ, bet man gribās vilkt ļoti spēcīgas paralēles ar to un pašreizējo attieksmi pret homoseksualitāti.
Tāpat ir interesanti aplūkot, kas parakstījuši šo vēstuli, tādēļ citēšu pēdējo rindkopu.
Vēstuli amatpersonām parakstījuši luterāņu un katoļu baznīcu pārstāvji - Zbigņevs Stankevičs un Jānis Vanags, kā arī baptistu līderis Pēteris Sproģis. To parakstījušas arī "Prieka vēsts", Septītās dienas adventistu draudzes, "Jaunās paaudzes" un citu reliģisko un vairāku sabiedrisko organizāciju pārstāvji.
Luterāņi un katoļi - par luterāņiem es nezinu, bet katoļi gan. Jums dārgie katoļi nav ne mazāko tiesību pīkstēt kaut ko par morāles normām, vismaz turpmākos 100 gadus jums būtu jāsēž klusiem stūrī un jātur savus dzimumlocekļus prom no maziem bērniem, kas starp citu, ja nemaldos ir smagāks grēks par homoseksualitāti.
Prieka vēsts, Septītās dienas adventisti un Jaunā Paaudze - Super, sektas, kas izspiež no cilvēkiem naudu un hipnotizē viņus ar draņķīgu mūziku un vēl draņķīgākiem sprediķiem iebilst pret gejiem? Ļoti jauki, tikai žēl, ka pašas šīs sektas ir vēl briesmīgā sociālā stigma, ka tas ko tu dari savā guļamistabā.
Sabiedriskās organizācijas - Patīkami, ka rakstā nav pateikts kuras tieši. Aizdomas, ka tās ir tādas, kurām jau sen ir vēsture ar homofobiju.

Ar visu šo tirādi es cenšos pateikt, ka ir absolūti bezjēdzīgi censties bērniem nemācīt to, kas ir normāli. Jo bērni tāpat iemācīsies, kas ir homeseksualitāte, un daļa no viņiem to iemācīsies vēl vienkāršāk par pārējiem, jo sapratīs, ka pēc sporta dušās viņus uzbudina sava dzimuma pārstāvji. Un tas ir absolūti normāli.

Bet man ir vēl viena lieta, kas mani nokaitināja - komentāri.
Jā, kā jau teicu sākumā, tas ir bezjēdzīgi, taču nevaru atturēties.
Vienmēr, kad ir kāds raksts par homoseksualitāti jeb kādā formā cilvēki komentāros kļūst par puritānisma paraugbērniem un absolūtiem svētajiem. Jo galu galā jeb kas, kas neietilpst dažu šauru prātu izstrādātajās normās ir briesmīgs, un tad var lasīt dažādas pērles no cilvēkiem, cik viss šis ir amorāli un kā visi viņiem un viņu atbalstītājiem būs jādeg ellē. Uz to man ir pavisam vienkārša atbilde, kas ir joks, bet es tā arī jūtos - Ja elle nozīmē, ka Jūs būsiet paradīzē un man nebūs jāklausās Jūsu atsaldētās atziņas, tad JĀ! Es dodos uz elli. Un tad es domāju tālāk, visi šie komentāri ir izcili homofobiski, bet kas tad īsti ir homofobs?

http://www.selfhelpmagazine.com/article/homophobia

Šis ir ļoti interesants pētījums, kas pierāda to, ka homofobi ir lielā ziņā cilvēki, kas noliedz paši savu homeseksualitāti. Un izejot no pētījuma var izdarīt secinājumu, ka šādā veidā ieslēdzās viņu pašaizsardzības mehānisms, jo viņu smadzenes nav spējīgas pieņemt faktu, ka viņi varētu atšķirties no normas un lai pieradinātu sevi būtu "normālam" viņi sāk acumirklīgi verbāli un fiziski pazemot visu, kas viņuprāt atšķirās no normas.

Un jā, cilvēki mīļie, es neesmu gejs, bet ticiet man es gribētu būt tikai, lai pakaitinātu homofobus, kuri patiesībā ir īstie nelaimīgie šai stāstā, jo viņi nespēj būt, kas viņi vēlās būt - geji.

16 comments:

  1. Ja tevi uztrauc komentāri tad lai tevi nedaudz nomierinātu varu tikai pateikt ka tur liela daļa jau tā bija nodzēsti.
    Tā ka tas kas tur palika, tie bija tikai paši pieklājīgākie "viedokļi".

    AtbildētDzēst
  2. Stulbākais, ka tie lielākie bļāvēji nemaz nepazīst paši nevienu homoseksuālu cilvēku un, stereotipu pārņemti, liek viņus vienā maisā ar pedofiliem.

    AtbildētDzēst
  3. Lai arī neesi ģejs, saderam, ka dažus homofobus-tu jau kaitini?!

    AtbildētDzēst
  4. Tikko atskārtu, ka sen neesmu ne par ko cepusies. Dodos lasīt komentārus!

    AtbildētDzēst
  5. Tad jau laikam esmu homofobs.
    Es uzskatu, ka tas, ka geji un lezbietes tīri, lai izrādītos, uz ielas siekalojas un dara vēl nez ko, ir pilnīgi debīli. Cik video nav redzēti. Ok, protams tā nedara visi - ir arī cilvēki, kas savu seksualitāti nebāž acīs citiem.

    AtbildētDzēst
  6. Man šis, Kārli patika. Bija tiešām labi! :)

    Un, jā, tas ir dīvaini. ja es saku, ka esmu biseksuāla (kas tā arī ir), tad visiem (vismaz čaļiem) ir baigais prieks. :D Bet pret homoseksuāļiem ir baigie aizspriedumi.

    Bet, kā teica viens pazīstamas (nu jau ap 50gadu vecs) fotogrāfs no Itālijas: "Man patīk cilvēki, kas atdzīst savu biseksualitāti, jo viņi ir pret sevi patiesi.".

    Katrā gadījumā: interesanti! :)

    AtbildētDzēst
  7. Anna, piedod, bet tu gadījumā neesi stulba?

    Tu pati nebučojies ar savu puisi uz ielas? Vai Tu negribētu iziet "pārīšu gājienā", ja tāds būtu? Un neviens nerāda uz Tevi ar pirkstiem un nesaka: "Eu, paskaties, kā viņi izrādās!"
    Pieņemu, ka neesi viena no tām, kura aiziet uz klubu un naturāli ņemas uz dance floor ar randomn čali. Pieņemu, ka esi baigi kārtīgā, lai varētu šādi runāt. Nu vai arī nekad neesi ne ar vienu bijusi kopā!! Kas arī ir iespējams. :D

    Ok, visticamāk, ka nav jēgas ar Tevi daudz diskutēt, aprobežotību jau no tevis neizdzēsīšu!!

    AtbildētDzēst
  8. Nu tā, raksts ir labs, piekrītu, un pašu ļoti aizkaitināja tieši baznīcas iejaukšanās.
    Tas ir aptuveni tāpat kā šis dienas hokeja spēle, tikai pēkšņi laukumā parādās kanādiešu spēlētāji, kas sāktu dot padomus Austrijai un pāris metienus pielabotu.

    Pluss par rakstu Tev.
    Mīnuss baznīcai par garajiem pirkstiem ko nevar savaldīt.

    AtbildētDzēst
  9. Ok,pieņemsim, ka esmu, stulba, aprobežota un nemāku baudīt dzīvi.
    Bet tas ir pretdabiski - padomājiet, geju un lezbiežu paliek arvien vairāk, ne tā? Latviešu jau tā ir maz, ar laiku nebūs nemaz.

    AtbildētDzēst
  10. Nav gan pretdabiski, redzi http://www.news-medical.net/news/2006/10/23/20718.aspx

    Nav tā, ka cilvēki tikai ar to nodarbojas :) Bet tas nu tā :)

    AtbildētDzēst
  11. Dzīvnieki nav homīši uz mūžīgiem laikiem. Toties geji un lezbietes jau bērnus netaisa.

    AtbildētDzēst
  12. Anna! vēlreiz pārlasi Chéri teikto. un bērnus netaisa? tad jau viņus visus vajag izsūtīt un pie viena arī neauglīgās sievietes un vīriešus, jo viņi, tāpēc, ka nerada bērnus, nav latvieši!

    AtbildētDzēst
  13. Es nesaku, ka tie kas nevar taisīt bērnus ir latvieši.
    Protams, ka tiem kuriem ir veselības problēmas, tie nevar un tas tā ir. Bet geji un lezbietes var.
    Protams, ir šie jautājumi par to, ka viņi var adoptēt bērnu - Labi, taisīsim bērnus, ja viņus mums nevajadzēs, atdosim audzināšana homīšiem. Uz priekšu, cilvēki. Mūsu attieksme arī pret citām lietām mūs novedīs kapā tā vai tā.
    Ok, noliecu savu stulbo bērna galvu jūsu priekšā, bet manu attieksmi jūs nemainīsiet.

    AtbildētDzēst
  14. Bieži vien ar kaut kādiem zinātniskiem atklājumiem mēģina attaisnot cilvēku vājības, piem., pasakot, ka glāze vīna vai alus dienā ir veselīgi sirdij, aknām un vēl nez kam. Kkad bija "sensacionāls" atklājums, ka gulbji mēdz krāpt savu pāri - tb krāpt mīļoto ir normāli, jo pat uzticības simbols gulbji krāpjas!
    Manuprāt, pretdabiskumu nosaka, paskatoties, ko daba ir iecerējusi. Daba nav iecerējusi, ka (cilvēku) attīstību veido viendzimuma pāri, nu nav! Tīri bioloģiski viņiem (gejiem, lezbietēm) ir paredzēts izmirt. Jā, dabā ir sastopamas anomālijas, bet tās parasti netiek uztvertas par normu (kurš uztvers trīskājainu cilvēku kā normu?!). Tāpat homoseksualitāti nevajadzētu uztvert par normu. Var runāt par iecietību un cilvēku nenosodīšanu, bet ne atzīt to par normu.

    AtbildētDzēst