ceturtdiena, 2010. gada 24. jūnijs

Jāņi un aptiekas

Pirmkārt jāņi bija super. Mūsu plāns nemaksāt par starppilsētu transportu vēl joprojām izdodas :) Stopēt tiešām ir forši.
Paši jāņi bija jautri, bija daudz ēdiena, daudz alus, ugunskurs, kaut kāda dziedāšana un teorētiska saules lēkta sagaidīšana. Atpakaļ ceļš bija ātrāks/veiksmīgāks kā turpceļš, tātad viss ir A-OK.

Bet nu Rīga, tas ir cits stāsts. Kāda velna pēc vaļā ir dafiga dzertuves un šmigas veikali, bet nav vaļā nevienas aptiekas, es izksraidīju pusi pilsētas meklējot aptieku, kur nopirkt elastīgo saiti, un tā arī neatradu, bet ja es būtu alkaholiķis un man vajadzētu salāpīties tad gan man nebūtu problēmu. Loģikas nekādas.
Tagad es uz nedēļu vai pat vairāk nozudīšu no interneta tā kā ja gribat ko teikt sakiet tagad :)
Paretam varbūt uzpeldēšu, bet principā es plānoju būt off the grid for a while. :)

1 komentārs:

  1. mm, es arī kādu krietnu laiciņu šite neviesojos t. i. nebiju blogā. Tagad beidzot esmu mājās, un tādēļ varu atļauties palasīt, kas te notiek.

    Man prieks, ka Jāņi bija forši. Par saviem arī esmu sajūsmā! ^__^

    AtbildētDzēst