trešdiena, 2010. gada 16. jūnijs

Ciršana un tās mūzika


Jā, vakar man sanāca skaldīt daudz malkas, tas bija jautri, sen nebija sanācis tā kārtīgi pastrādāt, un labi, ka strādjām tādā kompānijā, kā strādjām, tas nozīmē, ka mēs ne no kā gandrīz vai izraisījām meža ugunsgrēku (wasntme). Visādi citādi viss notika ļoti jauki un plūstoši.
Es vēljoprojām ņemos ar mārketingu un domāju idejas, nav tik viegli kā gribētos.
Es sapratu vienu interesantu faktu, man blogs ir gandrīz lieks, jo visu, ko es gribu pateikt es pasaku @ Twitter :D
Bet nu paretam tomēr ir pienākuma sajūta, ka vajag kaut ko uzdrukāt šeit.
Ļoti ļoti skumji, ka Grodums ir pametis šo pasauli, laikam tik tiešām Līvi mūžam dzīvi ir kļuvis par Līvi mūžam dzīvi mūsu atmiņās...
Bet nu dzīve tāda ir, ko lai dara :(

Ak jā, cērtot malku vajag folk metālu... Vēlams finntroll, kuru pēdēajais albums vakar man sastādīja lielisku kompāniju.


1 komentārs:

  1. Nevaru sadzirdēt vārdus... Nekad neesmu šos sapratis. Var dziedāt par zaķīšiem, kaķīšiem, kad tai pat laikā par ģenetālijām, ej nu sazin. :D No offence pret tiem, kuriem patīk. :)

    AtbildētDzēst