ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

Intervija ar kādu

Kā var definēt vēlmi? Kā var definēt apņemšanos? Kā var definēt vēlmi apņemties?

Pulkstens kārtējo reizi ir pārgājis pusnaktij, mani solījumi sev atkal izgaist tukšā gaisā; Tu esi slima, bet atpūties. Nopūta. Varbūt pārdot dvēseli sātanam? Varbūt dievam? Nolaisties viszemākajā vietā, lai pēc tam jūras līmenis šķistu himalaju virsotne.
Precizitāte... tā nav īpašība. Tas ir talants, man tāds te ir, te nav. Biežāk nav, nekā ir. Produktivitāte arī nav manā stiprā puse. Varbūt esmu neprecīzs, neproduktīvs cilvēks? Bet kādēļ tad es esmu? Kaut ko jau es producēju, bet ko? Es nerunāju par CO2 un tādām lietā, bet par kaut ko nopietnāku. Kas būs savādāks, kad manis nebūs, kas būs savādāk, kad tevis nebūs, ja vien tu neesi slavens... Nekas! Protams cilvēki sēros, bet tas pāries.

Depresija? Nav tādas. Pārdomu vilnis? Jā, varētu to tā saukt. Drīzāk intervija ar sevi.

1 komentārs:

  1. Arī mani vienbrīd reāli mocīja šitā ideja. Tad top jautājums bija: "Kāda jēga?" Bet tagad es vienkārši daru daudz, gūstu jaunus iespaidus, lai vismaz man pašai ir interesanti. ;)

    AtbildētDzēst