ceturtdiena, 2010. gada 5. augusts

Rīgas Satiksme ir PR Katastrofa! [updated]


Latvijā, precīzāk Rīgā ir ļoti daudz vidusskolēnu un arodskolēnu, patlaban precīzus datus nevaru atrast, bet viņu ir daudz. Daudziem no viņiem ir E-Talons, kas ir Rīgas Satiksmes izdotā braukšanas biļete. Tā paredz, ka visiem skolēniem pienākās 50% atlaide no braukšanas summas. Manuprāt ļoti atbilstoši u.tml., es arī pats to izmatoju. Šogad pabeidzu 12o klasi, taču mana skolēna apliecība ir derīga līdz septembra sākums, tādēļ nolēmu 2. augustā ielikt pēdējo reizi mēnešbiļeti tramvajam & trolejbusam, aizeju uz Narvesen, tur viss ok, samaksāju 14.30Ls un laimīgs braukāju 2 dienas, līdz šodien iekāpju trolejbusā un parādās sarkana gaismiņa un uzraksts - "Nav Atrasta Vajadzīgā Biļete", vai kas ļoti līdzīgs. Es nodomāju, ka tas ir kaut kāds sistēmas gļuks un ignorēju to. Pēc tam iekāpju citā trolejbusā, atkal tas pats. Pie sevis es jau sāku domāt, kā man būs skaidroties ar kontroli, ja viņa iekāps, jo čeks ir palicis citās biksēs, bet nu kontrole nebija, un atpakaļ braucot tramvajā atkal sarkana gaismiņa. Par laimi biju tieši centrā un iegāju klientu apkalpošanas centrā. Tur man tiešām laipni pastāstījā, ka lūk pilnīgi bez jeb kāda brīdinājuma Rīgas Satiksme ir nolēmusi nobloķēt visas vidusskolēnu un arodskolu skolēnu E-Biļetes, līdz brīdim, kad viņi parādīs savas mācību vietas izziņu.
Es saprotu kāpēc šis lēmums tiek pieņemts. TAČU, ir liela problēma. Pirmkārt par to nebija bijis nekāds brīdinājums, tā sieviete, kas mani apkalpoja arī teica, ka viņi paši tikai šodien to uzzināja, kad pirms manis jau bija meitene sūdzēties.
Kas man kremt visvairāk ir fakts, ka es nezinu cik ātri es dabūšu no universtātes izziņu, ka es tur studēju, lai varētu braukt ar sab. transp. Jo patlaban es nevaru reāli atļauties maksāt pilnu cenu.

Es uzskatu, ka šāda izturēšanās ir pilnīgi neloģiska un neētiska. Ja jūs tā plānojat darīt, tad varbūt tomēr pabrīdiniet cilvēkus????


UPDATE:
http://rigassatiksme.lv/index.php?sadala=83&id=3526

Pasakiet, kur ir rakstīts, ka tagad pārtrauks?

Rīgas satiksme atgādina, ka jaunajiem Rīgas skolēniem un studentiem e-taloni ir jāsaņem līdz 15.septembrim. Gadījumā, ja tas netiks izdarīts, viņiem nebūs iespējams iegādāties biļetes ar atlaidi.

IDIOTS!!!!

1 komentārs:

  1. jau sen esmu sapratusi ka Rigas Sabiedriskais transports ir izsmiekls, Lai aizbrauktu no centra lidz Juglai un atpakalj sanak otra vilciena biljete liidz majaam. Vinji pacelj cenas, samazina reisus kas konstanti tapat kavejas.

    AtbildētDzēst