otrdiena, 2010. gada 3. augusts

Things Happen

Ļoti daudz lietas ir notikušas pēdējās nedēļās. Esmu bijis divos pārgājienos, vienā festivālā. Esmu vairākas reizes izlijis līdz ādai, esmu nodedzis saulē. Laikam vienkāršāk būtu teikt, ka esmu izbaudījis vasaru.
Pirmais bija pārgājiens pa Braslas upi, kas bija interesants, bet beidzās ar mūsu naturālu izlīšanu līdz ādai un sakautu došanos mājās. Tad sekoja pārgājiens gar Daudes upi, man pat likās vieglāks un galamērķis arī foršāks, bet tas ir tikai mans viedoklis :) Un arī tajā mēs sagaidījām gadsimta negaisu, kur zibeņi lidoja nepārtraukti, ka šķita, ka Pērkoņtēvs galīgi sadusmojies uz zemi un nolēmis izrādīt, kurš ir tas īstais priekšnieks. Bet pēc pērkona seko saule, un no rīta mani ļoti jauki apsveica dzimšanas dienā un nodziedāja dziesmiņu.
Tad sekoja zvērs. Atkal interesants pasākums, kuru ir grūti kategorizēt, bet vistuvākais varētu būt - Latviešu Vudstoka.

Varētu jau izplūst garos rakstos, bet laikam jau labāk gribat lasīt īsu, koncentrētu versiju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru