trešdiena, 2010. gada 18. augusts

Manas straujās domas, par Pujatu

Šovakar sanāca ieslēgt "Kas Notiek Latvijā" un, ko gan es tur redzu? Staigājošo zombiju - kardiālu Pujatu.

Pirmkārt, man nav ne mazāko iebildumu pret reliģiju. KAMĒR TO MAN NEBĀŽ SEJĀ!!!

Un tas diemžēl ir tieši tas, ko mūsu jaukais gans dara. Viņa vājie aizbildinājumi kādēļ gan, lai skolās mācītu 2000 gadus vecu ebreju pasaku.

Mana atbilde jau labu laiku ir viena un tā pati - "Ja jau jūs gribat mācīt tik vecu pasaku, tad kādēļ jūs nevēlaties to padarīt interesantāku jauniešiem un nemāciet teiksim Hariju Poteru, tur tak arī labais uzvar ļauno...."

Un jā, es esmu izlasījis bībeli, jā es zinu, ko es runāju. Bet kāda velna pēc baznīca jaucas valsts lietās....?

Man ir akūts naids pret šādu tautas zemapziņas masveida indēšanu.

Žēl, ka sabiedrība nav attīstijusies tik tālu, lai pati spētu tikt galā, bez kaut kādiem veciem arhaiskiem likumiem. Un mēs saucamies evolūcijas kronis?



Nekas nav pārlasīts, labots vai mainīts, šī ir tā saucamā apziņas plūsma, kur es spļauju visu, kas man nāk ārā.

2 komentāri:

  1. Starp citu, sākumskolā jau māca bībeles stundu, vienīgi var izvēlēties starp to un ētiku. Man šķiet, ka runa nav vis par reliģiju kā tādu, bet gan iemācīt bērniem garīgās vērtības, kaut kādu morāli. Varbūt sacīsi, ka fabulas ir slikta mācību viela tādam nolūkam? Tas pats ir ar Bībeli.

    AtbildētDzēst
  2. Pret fabulām man nav iebildumu, pret bībeli man ir viena vienkārša viena vienkārša iemesla dēļ - Tā ir ticības sistēma. Un kā jau katra sistēma tā ir ar saviem plusiem un mīnusiem, diemžēl šai sistēmai mīnusu ir vairāk kā plusu.

    Fabulas nav sistēma, un tas to pašu var iemācīt ļoti jaukā veidā ;)

    AtbildētDzēst