piektdiena, 2011. gada 19. augusts

Pārdomas par cilvēku tipiem [Darbam nepiemērotā valodā]



Ir ļoti naivi teikt, ka pasaulē ir tikai 2 veidu cilvēki, tādi un šādi. Bet, ko pavisam droši es varu teikt ir tas, ka ir dažādi cilvēku tipi par kuriem es gribētu parunāties šodien bloga formā.

Pirmais Tips:
Seklās Kuņas
Visas tās kuces/kuņas/zosis/[ievieto lamuvārdu], kas uzskata, ka perfekta saruna virtuālā vidē sastāv no "Tu tik skaisti izskaties...... Nē, pati tāda.... Nē nē tu.....Nē bļeģ Tu, un aizpis muti ciet!!!" Labi beigas es pats izdomāju klāt, bet nu reizēm gribas to nokliegties, jo visbiežāk tās ir vai nu smagi nepilngadīgas vai smagi neglītas kuņas. Un starp citu, visi mani lamu vārdi ir veltīti tikai šīs kategorijas sievietēm/meitenēm, bet visa pārējā ar krūtīm apveltītā un visnotaļ jaukā populācija ir tiešām forši cilvēki, par ko es neko sliktu nesaku.

Otrais Tips:
Es esmu neatkarīgs mūziķis, kas visu dara neatkarīgi, ja neskaita to, ka man tēvs man dod naudu, jo patiesībā es tikai māku pozēt kā indie ikona, bet ja man aptrūktos naudas strūkla, es vairs nespētu atļauties savu samalto mazu bērnu galvaskausu pulveri, kas aizvieto manu kokaīna atkarību.


Trešais Tips:
JOKO ONO

Ceturtais Tips:
Peņa galvas, kas uzskata, ka treniņbikses kombinācijā ar lakādas kurpēm un USSR vai RUSSIA kreklu ir uzvarošā kombinācija Milānas modes skatā un neliek tev izskatīties pēc incesta radīta kretīna, kam problēmas varētu sagādāt vienlaicīgi elpot un kustināt kājas. Ā un jā, šī tipa lielā problēma ir gari pirksti, kas cenšas apķerties daudz svešu īpašumu, man personīgi šķiet, ka pie vainas ir mūžīgā vēlme pirksti tiek bāzti visos caurumos un atverēs pēc kārtas.

Piektais Tips:
Pseidomauciskāinteliģence, jeb es ģērbjos kā mauka, bet cenšos šķist gudra un spējīga, jo man ir grāds vadības zinībās.

Sestais Tips:
Anāli atsaldētais aitasgalva, kurš ierodās uz koncertu ar vienu domu - padarīt pārējo cilvēku dzīvi neciešamu, kas tiek panākts uzmācoties sievietēm, un cenšoties kompensēt sava dzimumlocekļa mazo garumu un faktu, ka viņa vecmāte bērnībā lika viņam masēt viņas kailo ķermeni, šie cilvēki meklē mazāko iemeslu, lai uzsāktu konfliktu, bet tai brīdī, kad Tu aizrādi, ka tu saproti, ka šādas seksuālās traumas katru varētu novest līdz lūzumam Tev nevis saka paldies par sapratni, bet cenšas izārdīt seju.

Septītais Tips:
Jebkurš, kam ir vēlme kaut attāli līdzināties Jersey Shore dalībniekiem. Bet ja Tu tāds/a esi, man ir labs padoms - paņem matu laku, paņem sērkociņu, notēmē to uz savu ģenitāliju apmatojumu, ja tur vēl kas pēc sifilisa ir palicis, ja nē, tad notēmē to uz seju, aizdedzini sērkociņu, un pūt...


POST SCRIPTUM

Es mīlu cilvēkus, bet mani kaitina konkrēti cilvēku tipi, ja Tev ir līdzīgi, bet es esmu tajā tipā, kas kaitina Tevi..... tad paņem savu viedokli, apgriez to otrādi pieliecies, piesien to dzeloņdrātī, un mēģini to dabūt līdz mutei... tad es varbūt uzklausīšu Tevi par lielajām pūlēm, bet ja tev neinteresē mans viedoklis, tad vienkārši ej tu...

5 komentāri:

  1. p.s. baigi man atgaadini Dzordzu Kaarlinu no "Complaints and Grievances". hihi

    AtbildētDzēst
  2. Nē, mister! Tā reāli pasailē ir tikai divu veidu cilvēki - sievietes un vīrieši... un tiem otriem raksturīgi ir tas, ka viņi ir truliķi, bet pirmās ir vienkārši psihas.

    AtbildētDzēst