svētdiena, 2011. gada 28. augusts

Dzelteni žurnāli, sekss un valoda



Dzeltenais žurnālisms ir kaut kas skaists, galu galā, kur gan citur sieviete varētu uzzināt, ka ja viņai ir bail no dzimumlocekļa, tad ir nepieciešams:
"paņem rokā sava vīrieša peni tad, kad tas ir gatavs seksam un ar to “krāso” lūpas it kā iemēģinātu jaunu pomādi... "
Esmu pilnīgi drošs, ka problēma ir ļoti nozīmīga un ir sievietes, kas ar to cīnās, bet velns parāvis, kādā veidā tas palīdzēs, ja vien viņai nav smags fetišs ar lūpu krāsas ievietošanu interesantās ķermeņa vietās.
Ak jā, kaut gan šinī gadījumā autors nav norādīts, ļoti bieži pie šiem nejēdzīgajiem seksa padomiem ir norādīts autors - Artūrs Šulcs. Viss, ko man viņš atgādina ir Freida nogribējušos brālēnu, un tas saka daudz, zinot, ko rakstīja Freids (un jā, es zinu, ka Freidam nepatika sekss, bet gan kokaīns, kas patiesībā ir dīvaini, jo kokaīns padara seksu daudz labāku)

Un tagad par valodu, šis ir citāts no mango.lv
"Notikuma vietā drīz vien ieradās pašvaldības policisti, kuri, lai tiktu galā ar urlām, izsauca papildspēkus"
Esmu diezgan drošs, ka vārdu "urla" es varētu izmantot savā blogā, un jau tad tas liecinātu, ka es vai nu esmu dzēris, neesmu gulējis, vai arī esmu zaudējis kultūru. Jo tas ir vārds, ko es asociēju ar 15-16 gadīgiem. Un goda vārds, es tagad neiešu cauri visai sava bloga vēsturei meklējot, vai es esmu to teicis, ja jā, tad paliek spēkā kāds no augšējiem iemesliem.

PS.
Ievērojat, ka teksts par seksu bija garāks kā tas, kas par valodu... vīrieši...

1 komentārs:

  1. tāpēc jau mango kategoriski pateikuši "nē" LU studentiem, jo, šķiet, ka tomēr lielai daļai no šajā mācībiestādē studējošajiem ir sajēga, kā noformēt info pieklājīgi :)

    AtbildētDzēst