svētdiena, 2011. gada 14. augusts

Domu caureja




1)Ja pāvests iebilst pret prezervatīviem, lai viņš pārguļ bez prezervatīva ar āfrikāņu sievieti, kam ir aids, sifiliss un vēl kāda slimība.

2)Kāpēc grupas kļūst par mega sell out. Kiss izdod savu kremēšanas urnu, Rolling Stones ir uz dressman maisiņiem, ja pirmie vienmēr bija komerciāli, tad otrie vismaz agrāk bija dumpinieki

3)Londonas grautiņi ir tikai daļēji pielīdzināmi kaut kam sakarīgam, un arī tikai tādēļ, ka to darīja daži cilvēki no zemākā slāņa, pārsvarā tur tomēr bija cilvēki, kam apstākļi nebija tik slikti, tā būtu revolūcija un atbalstāms mērķis, ja to darītu zemākais, apspiestais slānis, bet šitā tie bija vienkārši bezjēdzīga demolēšana, gandrīz vai kā 13. janvāris

4)Es ticu, ka stiprinātie vīni ir kaitīgi veselībai, un viena pudele ar kādu no tiem var atņemt gadu manas dzīves(varbūt), bet viņi ir interesanti, lai pētītu efektus, ko dara piedzērušās smadzenes.

5)Reizēm kaitina, ka man ir jāraksta atbildīgi, lai visiem ir skaidrs, kāds ir mans vecums, un ka es vairs nevaru rakstīt pokemoniskus ierakstus, kā visa pasaule mani ienīst, un bezjēdzīgi lamāties katra vārda galā, bļeģ. Kā arī man ir jāargumentē savs viedoklis vienmēr, pizģec.

6)See what I did there?

7)Mani kaitina miegs. Nē, man patīk gulēt, bet man riebjas tas, ka man nāk miegs.

8)Man gandrīz vairs nav apnicis Sia Radikal

9)Allright Festivall (laba daba atsauce)

10)Ir interesanti bārā uzskriet cilvēkam, kurš tev šķiet vēl joprojām dzīvo Beļģijā, vai kaut kur tur. Vienīgi žēl, ka nesanāca papļāpāt.

11)Man vienmēr gribās sasniegt skaitli 13

12)Cilvēkiem patīk apvainot visu, ko citi izdomā. Es protams, nesaku, ka planking vai owling ir ģeniālākās lietas uz pasaules, bet visādi cilvēki šo dēļ paredz pasaules galu, jo lūk cilvēkiem ir pārāk daudz brīvā laikā. Manās acīs gan tas nozīmē tikai to, ka cilvēki māk izklaidēties, un to nedara apreibinoties (pārsvarā). Good for them

13) Woo hoo, tiku līdz 13... ja kas tas ir mans mīļākais skaitlis, ja kādreiz nākotnē vēlaties to zināt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru