otrdiena, 2010. gada 2. novembris

Stulbais rudens ar savu stulbo rudens depresiju



Pēdējās nedēļas ir bijušas jocīgas. Pirmkārt jau n-tās lietas ar SP vēlēšanām, es nezinu it kā jau jauki un interesanti, bet man tiešām šķiet, ka tas ir tik bezjēdzīgi un pat apšaubu vai es gribu tur būt, kaut gan nu jau ir par vēlu. Bet nu ņemšanās pirms tām man šķita tik bezjēdzīga, kaut gan pats tajā iesaistījos/tiku iesaistīts.
Man patīk laba mūzika, un tieši to man piedāvāja nabaklab 6dien. Abi ar Z bijām uz nabaklab halloween pasākumu, kur spēlēja Frailty un Heaven Grey, pacik heaven grey abi neesam pārāk daudz klausījušies bija ļoti priecīgi, ka viņi tomēr nospēlēja upi.
Es nezinu vai tas ir normāli, ka man viss ir tik ļoti apnicis, reāli ir kādas 2 lietas pasaulē, kas man vēl liekas saistošas un interesantas, viss pārējais ir pārejoši krāsu uzliesmojumi, kas pazūd pelēkā. Vai tiešām viss ir tik garlaicīgs? Es nezinu kāpēc tā ir, bet es sāku saprast, ka lielākā daļa cilvēku ir vēl stulbāki kā man likās, un ka viņi ir tikai garlaicīgas būtnes, kas cenšas izlikties par komplicētiem subjektiem, lai izceltos. Protams, ka kāds to var teikt par mani, un no viņa skatu punkta iespējams viņam pat būs taisnība, bet no mana skatpunkta viņš varbūt ir tāds arī. Tāds kā apburtais aplis sanāk.
Bet man patīk doma, ko es vakar noformulēju Lasmanes lekcijā, kas viņai ļoti patika.
"Es esmu, jo es esmu, un tas, ka es esmu ir pierādījums tam, ka es esmu, un nevis man jāpierāda sava esība, bet jums ir jāpierāda mana neesamība, un ja jūs nespējat to pierādīt, tas vien jau pierāda, ka es esmu." Es zinu, ka tas ir totāls sviests, bet ko citu man filosofijā teikt.
Šodien SP vēlēšanas, un man ir vienalga. Man vienkārši ir vienalga par gandrīz par visu. Šinī brīdī viss, ko es gribu ir aizmukt uz kādu vietu kopā ar Z un noslēpties tur uz kādu laiku. Es gribu atpūsties no pasaules. Tā mani nogurdina.
Respektīvi stulbais rudens ar savu stulbo rudens depresiju.

Tagad skan - Blutengel - A little love

3 komentāri:

  1. nabaga Kārlītis :*
    smuka glezniņa starp citu.
    Bet ballītes tev nešķiet garlaicīgas? :D
    un es arī gribētu, lai man visi cilvēki šķistu stulbi. Man besī, ka man viņi šķiet interesanti.

    AtbildētDzēst
  2. Kad izaugšu liela un būšu bagāta Rudenī un Ziemā dzīvošu Kalifornijā, jeb, jā rudens depresija sūkā.

    AtbildētDzēst
  3. Man liela daļa šķiet nejēdzīgi, bet tas neko diemžēl nemaina. Tāpat ikdienā iznāk ar tādiem saskarties. Vienkārši jāieelpo un jādzīvo tālāk. + Ne jau mēs paši vienmēr esam tik perfekti un kompetenti. Cilvēcīgi ir paslīdēt vai justies slikti.

    Man žēl, ka pelēkums tevi nomāc. :/ Bet centies koncentrēties uz košumu savā dzīvē!

    AtbildētDzēst