sestdiena, 2010. gada 17. aprīlis

Pastaigas un psiheni gaidošie

Pastaigāties ir forši, nokavēt darbu pastaigas dēļ arī. Bet nu darbā strādāt ar cilvēku, kam konkrēti ir redzams, ka pēdējās saprāta atliekas aizlidojušas pie 5ā preiļu dzidrā ir jocīgi. Bet nu ja beigās nopērk tad jau nav tik traki. Tomēr cerams, regulāri tā nebūs. Šodien solīja sūdīgu laiku, tas neatnāca, patīkami, ka sinoptiķi vēl joprojām kļūdās.
Man tā vai tā interesē kā iet tiem cilvēkiem, kas patlaban skraida pa mežu un mēģina uzvarēt sacensībās, man ir smagas aizdomas, ka vakardienas lietiņš viņus tikai sapurināja :D

Mans dators rūc tā smagi stulbi, skaidrs, ka procesora ventilators ir izdomājis, ka ir īstais laiks saķert ventilatoru gripu, un tagad gaida, kad aiznesīšu to pie ārsta, ko drīzumā plānoju, bet nu pagaidām vēl nabags turās ar tēju un mākslīgo elpināšanu.

Slayer - Bloodline, it kā laba dziesma, bet man šā vai tā labāk no pēdējiem albumiem patīk "Eyes of the insane" vai "Americon". Bet tas tā gaumes jautājums

Šodien metallica, un es tur neesmu, oh well, sūdīgi man, tā vai tā drīzumā redzēšu skyforger, kas arī būs baigi forši

Šodien runājoties pieķēru sevi pie domas, ka esmu beidzot sācis regulāri rakstīt blogu. Jocīgi, es twītoju, rakstu blogu un tā vai tā uzskatu sevi par noslēgtu personību, vai tur nav kaut kādi pretstati?

Rīt būs forši, parīt arī, aizparīt arī, forši būs vienmēr, tikai jāatrod foršums visā ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru