ceturtdiena, 2010. gada 22. aprīlis

Ilgstoša mošanās un pārdomas par nacionālismu

Hmm, ja tu pamodies 10:20 tas skaitās, ka pamosties laikā, ja ir apziņa, ka tev bija jābūt kaut kur jau 08:00. Nu neko, tādā veidā es šodien paliku mājās, jo pēc vakardienas eskapādēm man šodien tiešām gribējās gulēt. Bet neko, pakārtoju māju, samīļoju Margaritu un vispār bija normāli. Klausos metallica rīgas koncerta ierakstu un saprotu, ka gribējās tur būt. Bet nu visu nekad nevar gribēt un jā... esmu jau par to rakstījis.

Cita tēma, bet arī gribas parunāt: Vai man tikai tā liekas, vai arī patiešām Latvieši un pārspīlēts nacionālisms ir slikta kombinācija. Jā, es nēsāju ap roku apsietu LV karoga lentīti un man ir gredzens ar senajiem simboliem, bet es to nesmērēju nevienam sejā, protams man patīk runāt latviski un protams, ka es uzskatu, ka dzīvojot zemē tev ir jāiemācās tās valoda, bet es nespēju saprast cilvēkus, kas tikko kā kāds cilvēks pa TV runā krieviski uzreiz kliedz: "Kā tā var!!! Valsts valoda!!!!". Nu un! Pats iemācīsies svešu valodu, par ļaunu nenāks, jo kā mēs zinām, tad zināšanu nekad nevar būt par daudz. Es vienkārši vēlos saprast vai es varu būt nacionālists, bet nebūt radikāls, vai arī tad es skaitos nodevējs :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru