ceturtdiena, 2010. gada 15. aprīlis

JESS!!!

Es sāku redzēt finiša taisni tam projektam pie kā strādāju tagad :)
Vēl it kā ir daudz, bet to gan jau aizmuldēšu uz nākamo nedēļu, tagad tikai final touches un būs. WooHoo. Bet man patīk sēdēt ilgi un klausīties daudz mūzikas, tas ir baigi forši, laikam vēl Hausu noskatīšos un tad likšos gulēt, man jau ir sarunāts modinātājzvans, tāpēc par to nav jāuztraucās, esmu garantēts pamosties.
Ko es tiešām tagad gribu ir dejot. Es gribu mācēt labi dejot un es gribu dejot. Tas ir tik forši.
Laikam būs kāds stāsts arī drīz jāuzrakstā un kāds dzejolis jānopublicē šeit. Vispār jā, šeku, reku būs viens dzejolīts, ja nu kādam ir interese. :)

Tērauda mežģīnes caur Tevi vijas
Nesot vecus, strāvotus zārkus
Nakts visā savā spozmē, tumsā
Pazūt Tavu starmešu jūklī

Maziņš bērns laiski lavierē
Starp suņu sūdiem un peļķēm
Pērnais sniegs melns kā Tava sirds
Pavasara saulē spītīgi dveš

Bērzā pirmais pumpurs plaukst
Izplūdes gāzu barots
Skābā lietus veldzēts
Kļūs par zaļu lapu

Bet tomēr Tevi mīlu
Ar taviem zārkiem un jūkļiem
Tu man dod savu garu
-Vietu kur būt un alkt

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru