piektdiena, 2010. gada 16. aprīlis

Kāpēc Latvieši ir idioti?

Es esmu patriots, es mīlu savu zemi, savu kultūru un savu vēsturi, bet ir jāatdzīst viena lieta. Latvieši var būt visstulbākā kasīgākā un visnotaļ riebīgākā tauta uz zemes. Kāpēc es tā saku? Hmm, palasot TVNET komentārus man reizēm paliek to ļoti liels kauns par to, kas tur tiek rakstīts. Vislabākais piemērs šodien bija lasot: http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/327123-sokejoss_video_asv_specvieniba_nezeligi_piekauj_studentu/comments

Nu kā var būt tik riebīgi cilvēki, tik zemiski, tik ļauni. Nevēlos nolaisties līdz viņu līmenim, bet lūk ja ir cilvēki, kam es gribētu ielaist lodi katrā celī un elkonī un izmest tuksneša vidū tie ir šie cilvēki, kas visu savu žulti un naidu izgāž uz citiem.

Vai tiešām interneta komentāri ir vieta, kur zākāt visu, kas tev liekas nepareizs vai varbūt tomēr būtu laiks konstruktīvai kritikai :)?

4 komentāri:

  1. Ko tu ar to gribēji ieteikt? Lai es sāku lasīt kautkādus ķeļeņet.eļvē komentārus? Hujuški, negribu!

    AtbildētDzēst
  2. latvieši ar komentāru kultūru nekad nav izcēlušies un pēdējā laikā jau vairāki cilvēki apspriež šo lietu!

    AtbildētDzēst
  3. Sliktāk latvieši komunicē dzīvē nekā internetā un tas lūk ir nožēlojami.-Nespēja pazīstamu un sev tuvu cilvēku respektēt.

    AtbildētDzēst
  4. pidari bļa sukas jobanije mutē ņemamie pediņi pidarasinas spermu sositje hujepljeti hujevi

    AtbildētDzēst