svētdiena, 2010. gada 28. marts

Labvakar

Pulkstenis jāgriež uz priekšu. Dzīve iet uz priekšu. Mūzikas pleijerī mazā bultiņa iet uz priekšu. Kāpēc visam pasaulē ir tāda tendence skriet uz priekšu, kāpēc mēs nevaram atgriezties pagātnē un to izmainīt. Izturēties savādāk situācijās, kad vajadzēja izturēties savādāk, u.tml.
Ir tik interesanti redzēt cilvēku ar kuru kontakti zuduši un saprast, ka tev ir žēl, ka tā ir. Un tad saprast, ka tā nav tava vaina. Interesanta emociju gamma. Varbūt tomēr tā ir mana vaina?
Man zūd sajēga kādēļ es rakstu. Jā, man tas patīk un tas uzlabo manas rakstīšanas/runāšanas spējas, bet vai tiešām man jāļauj visam internetam zināt savas domas. Kā runāju ar vienu cilvēku, vai tiešām ir jēga atklāt sevi un apdedzināties. Varbūt labāk ir izveidot bruņurupuča bruņas un ieslēgties.
Es nezinu, varbūt kāds man var izskaidrot dzīves jēgu, tas būtu ļoti jauki. Par to dabūsiet Twix vai Snicker vai Marss, pēc jūsu izvēles :D (king size)

1 komentārs:

  1. dzīvei nav jēgas, saulīt ;D bet tev ir visas iespējas padarīt savu dzīvi par tādu, kuru ir jēga dzīvot.

    AtbildētDzēst