sestdiena, 2010. gada 27. marts

Beidzot es esmu mierā

Ir forši, kad viss notiek par spīti tam, ka šķiet, ka nekas nenotiks. Pat ja tam notiekot notiek visādi sviesti svarīgākais ir fakts, ka notikums ir noticis. Smieklīgi, bet fakts, kā ~130 cilvēki dziedot var izlaist DIVUS! pantiņus no dziesmas ir apbrīnojams :D
Teātra bārs patiesībā ir foršs, bet nu nekas tāds īpašs, vienkārši forša vietiņa, kur pasēdēt un izbaudīt manu labo draugu Džeku Danielsu.
Tagad jau velns viņ zin kuru reizi skatos Clerks 2 un rakstot šo, klausos The Beatles. Vispār jauki, ka ir brīvlaiks un man ir darbs. Tagad tikai jāstrādā jāstrādā un vēlreiz jāstrādā, lai var apmaksāt piektdienas :D

Zemes stunda ir sviests, man ir smagas aizdomas, ka tā nodara vairāk kaitējuma nekā laba.
Un ja kāds grib jautāt, kur ir kāda mana dzeja, tad ziniet, ka kaut kad kaut kas būs, vnk pagaidām nodarbojos ar citām lietām un neatliek tik daudz laika dzejai kā gribētos. Bet skribelēt man vēljoprojām patīk.
Labi mīlīši papļāpāsim vēlāk :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru