otrdiena, 2010. gada 30. marts

Darbs ir darbs

Pirmkārt VID ir sasodīti pārbāzts un cilvēkiem tur patīk strīdēties, labi ka rinda, kur es stāvēju bija salīdzinoši īsa, kaut gan tāpat stāvēju rindā pusstundu. Pēc tam caur vecrīgu uz savu pirmo darba dienu.
Ziniet ko! Zvanīt nepazīstamiem cilvēkiem un piedāvāt VIASAT digitālo satelīttelevīziju ir ļoti ļoti nogurdinoši, pēc darba Tev rodas vēlme nogalināt lielu daļu cilvēces. Man darbs jau ir apnicis, un es esmu strādājis tikai vienu dienu. Laikam beidzot būs jāsaņemās un jāstrādā par spīti faktam, ka tas darbs ir tik uzmācīgs.

PS. Ja es kādam no jums pazvanu un piedāvāju Viasat digitālo satelīttelevīziju tad esiet tik laipni un nopērciet to no manis ;)

1 komentārs:

  1. Paldies, kad man vajadzēs, es pats sameklēšu, kur nopirkt. Tā ka nemaz nemēģini man zvanīt, pasūtīšu (uz vienu vietu, ne jau DTV)

    AtbildētDzēst