otrdiena, 2012. gada 23. oktobris

Vīrietis krūšturī un sieviete ar prostatu


Nu ko čaļi, laiks uzvilkt savas kleitas, sakārtot krūšturus un pārbaudīt vai somiņās ieliktas lūpu krāsas  Galu galā, kad atnāks meitenes no saviem darbiem celtniecībā  ostās un kā vilcienu mašīnistes mums ir jāizskatās pēc iespējas labāk.
Paga, paga, paga, kaut kas šķiet nepareizi. Ak jā, es laikam nedaudz sajaucu dzimumu. Tas laikam tāpēc, ka es izlasīju mazu grāmatiņu, kurā bija kaut kas par Kārli un Karlīni. Ak jā, es to lasīju, jo mani tak sauc Kārlis un šķita svarīgi kāpēc un kā es kļuvu par Karlīni un kas man jādara, lai to atkārtotu (mums visiem ir fantāzija vienu dienu padzīvot pretējā dzimuma ādā).
Bet runāsim nopietni, ir svarīgi atzīt, ka bērna psihe ir viegli iespaidojama  jo tajā nav sakrājies dzīves cinisms, un pieredzes. Taču tieši šis ir iemesls kādēļ šādas grāmatas ir tik ļoti svarīgas. Aktīvie kliedzēji, kas apgalvo, ka šī grāmata pārvērtīs puikas gejos, meitenēs lezbietēs un bērnu dārzos notiks orģijas, aizmirst to, ka šobrīd mediju telpa ir pārpildīta ar pretējo "pareizo" konstruktu, kurā sievietes loma ir pozicionēta kā būtne, kurai mūžīgi jārūpējas par to, lai viņas krūtis būtu gana tvirtas un dibens izceltos, tai pašā laikā neaizmirstot par to, ka sarkanas lūpas uzbudina vīriešus un dziļš V formas izgriezums noteikti nodrošinās precinieku uzrašanos. Kamēr jaunie puisīši aktīvi uztver konstruktus par to kā viņi pret sievietēm var izturēties kā pret maināmiem objektiem un kuru galvenais uzdevums ir izskatīties labi pie sāniem vīrietim, kurš viņu ved uz SAVA darba balli.
Bet Kārli, Tu tūliņ sāksi kliegt. Ir taču tik daudz seriāli, kur ir spēcīgi sieviešu tēli. Jā, ir, bet to mērķauditorija ir nobrieduši prāti, kurus vairs tik viegli nevar ietekmēt, kamēr izteikti arhaiskās vērtības tiek aktīvi tetovētas jaunās smadzenēs.
Kas mani ļoti uzjautrina, ka liela daļa protestētāju ir ticīgie. Jo kāpēc gan ne. Bībele taču pilna ar citātiem, kā šis.
Jo vīrs nav radīts sievas dēļ, bet sieva vīra dēļ.(Pāvila I vēstule Korintiešiem) 
Tieši šādu iemesla šādu grāmatu parādīšanās ir tikai apsveicama. Pilnvērtīgai attīstībai ir nepieciešama pilnvērtīga izglītība, pilnvērtīgai izglītībai ir nepieciešami pilnvērtīgi materiāli. Un valstij ir jātur svēta sava satversme. It īpaši tās 99. punkts, kurš nobeigs šo ierakstu labāk kā es to mācētu.
 Ikvienam ir tiesības uz domas, apziņas un reliģiskās pārliecības brīvību. Baznīca ir atdalīta no valsts.

PS. Tomēr izdomāju, ka vēl vēlos pievienot dziesmu, kas nedaudz runā par ieraksta vidus daļu, izpilda mākslinieks Lupe Fiasco, un dziesmu sauc Bitch Bad



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru