ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

Un jau atkal es čīkstu par RS.



Demokrātiskā valstī cilvēkiem ir tiesības uz to, ka pakalpojumi, ko valsts sola tiek izpildīti tieši laikā. Latvijas valdība un lielākā daļa mediju apgalvo, ka mēs esam demokrātiska republika. Taču kādēļ tad ir jāsaskarās ar to, ka ir daži uzņēmumi, kas ir monopolizējuši konkrētu jomu uzskata, ka viņi var darīt kā viņi grib. Un dabūt dotācijas par to kā arī celt savu pakalpojumu cenas?

Šinī gadījumā es atkal runāju par Rīgas Satiksmi, kā jūs zināt es neesmu tās lielākais fans, un arī pie tā raksta parādījās viens komentārs par to, ka reisi kavējās un cenas aug. Tad nu padalīšos arī ar savu stāstu.

Vakar vakarā ap kādiem 21iem izdomāju, ka varētu aizbraukt uz centru un tad uz Rēznas kojām, lai to izdarītu vajadzēja 3o trolejbusu, kam pēc saraksta bija jānāk - 21.20, pieturā es biju plkst 21.17, jo es vienmēr paskatos pulkstenī, kas apstājos pieturā, jo tad es zinu cik ilgi jāgaida līdz transportam, tā nu stāvu un gaidu, gaidu, gaidu, paskatos pulkstenī - jau 21.26. Nodomāju, ka nu labi, gan jau vienkārši tas aizgāja ātrāk un jāgaida nākamais, kas nāk 21.36, stāvu gaidu, līdz pēkšni parādās trolejbuss. Taču pulkstens šinī brīdī bija ~21.32. Es vēlos piezīmēt, ka mans pulkstens ir pielāgots tieši sabiedriskā transporta laika izjūtai, tāpēc es zinu, ko rakstu :)

Lai nu kā trolejbuss galīgi negāja pēc saraksta, un es aizkūlos līdz Rēznas ielai.
Viss, kas ir jauks reiz arī beidzas, gluži kā mana vizīte kojās, un atkal, lai nokļūtu mājās man bija jāizmanto Rīgas Satiksmes pakalpojumu, vai arī jāriskē ar to, ka daži svešvalodās runājoši jaunieši atbrīvos mani no smagās mobilā telefona nastas. Ejot ārā no kojām paskatījos internetā, ka trolejbusi iet - 24.04, 24.17 un 24.37, garšs stāsts īss, bet nu vai nu trolejbuss bija neredzams vai arī viņš negāja, jo pieturā es biju 24.15 un un nācās vien gaidīt līdz 24.36, kad gan viņš bija laikā.

Man rodas loģisks jautājums, vai tiešām nakts stundās šiem trolejbusiem nevajadzētu kursēt precīzi pēc laikiem, jo galu galā tie brauc gana reti, lai cilvēkam būtu ļoti neveiksmīgi kādu no tiem nokavēt.

Jā, es zinu, ka tulīt sekos arguments, ka vadītāji arī tikai cilvēki, u.tml. Jā, bet ja Tu strādā, tad strādā ar atbildības sajūtu.

Daži varbūt teiks, ka es piekasos. Jā, jo kādam tas ir jādara, jo galu galā visi, kas brauc vēlu vai agru ir saskārušies ar to, ka sabiedriskā transporta saraksti ir apmēram tik pat nozīmes vērti cik daža laba veca pasaka.

Protams, ka šie nebija kaut kādi ekstra gadījumi, bet nu savā ziņā tie mani nokaitināja, jo galu galā es maksāju par šo pakalpojumu.
Tuvākā laikā iespējams vēl rakstīšu par RS, jo man viņi šķiet pelnījuši gana daudz uzmanības.

PS. Viņi ir monopols, jo mikriņus es neskaitu.

3 komentāri:

  1. Ko vien ir vērts tas viss viņu pizģetss ar e-talonu, tā apbrīnojamo saskarnes čerezdirsismu (zilo nevar uzlādēt uz nedēļu, nedarbojas, sakrītošajos maršrutos), kosmiskajām izmaksām (300 000 gadā par apkalpošanu, tas nerēķinot multimiljonu ieviešanu) un bezjēdzīgumu - piemēram nav iespējams uzzināt, līdz kuram datumam derīga mēnešbiļete vai cik braucienu atlicis.

    Pizģets, nevarēja ieviest vienkāršus talonus ar datuma apdruku. Stulbie korumpētie idioti ar Behmenu priekšgalā.

    AtbildētDzēst
  2. nakts satiksme ir neeksistējoš rīgā :( vienīgā alternatīva - taksis.

    pizdec. sādža kaut kāda.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu piefiksējusi, ka no centra uz nomalēm pēdējie transporti parasti brauc ļoti precīzos laikos. Kaut vai vakar iekāpu autobusā tad, kad tam bija jāatrodas pieturā.

    Tiesa, šādi droši vien ir tikai ar transportiem, kas brauc no centra uz nomalēm. Varbūt arī tad, kad tie izbrauc no galapunktiem. Kad esi kaut kur maršruta vidū, ir grūāk pielāgoties konkrētam laikam. It kā naktī tas ir vieglāk izdarāms, jā.

    AtbildētDzēst