piektdiena, 2011. gada 28. janvāris

Mani Oskaru pareģojumi




Actor in a Leading Role

Colin Firth, jo tā filma bija konkrēti uz Oskariem tēmēta. Pats personīgi dotu vai nu Bridges vai Franco, drīzāk nosliecoties uz Bridges.

Actor in a Supporting Role.

Bez mazākām šaubām - Christian Bale. Tas, ko viņš izdarīja tajā lomā ir absolūti neticami.

Actress in a Leading Role.

Atkal, nav nekādu šaubu - Portmane par Black Swan

Actress in a Supporing Role

Hailee Seinfeld priekš 14 gadīgas meitenes izcila performance, priekš aktrises kā tādas - fenomenāla performance. Oskars bez jautājumiem

Animated Feature Film

Toy Story 3, lai gan how to train your dragon ir labs, toy story 3 tomēr ir spēcīgāks.

Art Direction

Te sākas smagās kategorijas, kuras grūti paredzēt. Es teiktu, ka True Grit, jo detaļām bija pievērsta ļoti liela uzmanība un filma vizuāli bija ļoti baudāma.

Cinematography

Black Swan, lielisks kameras lidojums un lieliski skati.

Costume Design

Lai gan man šī filma nepatika, tomēr Alice In Wonderland. Kāpēc? Jo filmas tērpi tomēr bija baudāmi.

Directing

Es gribu, lai dabū Aronofsky, bet man šķiet, ka uzvarēs Finčers vai Hoopers.

Documentary (Feature)

Neesmu redzējis visas nominētās, bet no tā, ko zinu - Exit through the gift shop.

Documentary (Short Subject)


Neesmu redzējis nevienu, tāpēc ņemšu pēc nosaukuma - “Killing in the Name”, jo šai ir foršākais nosaukums.

Film Editing

Social Network, lieliska montāža, nav ko piebilst.

Music (Original Score)

The Social Network, Trenta Reznora OST bija ģeniāls!

Music (Original Song)

If I Rise no 127 hours. Lieliska dziesma

Best Picture

Uhh, smagi.... es laikam tomēr likšu uz Black Swan, jo nu es esmu daudz par to filmu jau rakstījis, un man personīgi tā šķita labākā filma 2010. gadā.

Writing (Adapted Screenplay)

Social Network, man patīk Sorkina rakstīšanas stils.

Writing (Original Screenplay)


Inception, Nolans ir ķerts ģēnijs.



Es izlaidu vairāks nominācijas, kurās man tiešām nav ko rakstīt

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru