pirmdiena, 2011. gada 14. februāris

Prērijas Suņi Rej


Prērijas suņi nikni rej
Pārgurusi lama drūmi smej
Pliekani solījumi pārpārēm birst
Zini,dārgā-ej Tu dirst


Es negribu neko daudz rakstīt, es gribu tikai izpildīt savu pienākuma apziņu, ka man vajag aprakstīt savu dzīvi interneta formātā. Varbūt, ka drīz es to darīšu biežāk, kad atkal atradīšu jēgu, vai drīzāk, tad kad nomirs twitter. Bet pašreiz, es rakstu dzeju, es darbojos ar vis kaut ko, un nav man vajadzības pēc bloga tik lielas. Tas nenozīmē, ka pa retam netaps kāds ieraksts, tik auksts es arī neesmu, bet pēdējā laikā es vairāk laika veltu filmu recenziju rakstīšanai, jo gribu to iemācīties gana labi.
Bet ko es esmu darījis? Patiesībā daudz, pārāk daudz, lai šeit uzrakstītu, ja tu gribi to zināt uzaicini mani uz tēju vai aliņu :) Tad arī pastāstīšu.
Pagaidām iztiksim vien ar to, ka esmu bijis vizināties ar ragaviņām, pa ilgu laiku atkal biju uz Inokentiju, bija v-dienas ballīte un vispār notikušas daudz lietas. Es ceru, ka visa jautrība tikai sākās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru