otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

Zibenīgi lēna akcija



Šis ir aicinājums visiem mārketinga, PR un visu citu sabiedrisko jomu spečukiem. Ja Jūs nezinat, ko nozīmē kāds vārds vai darbība, tad lūdzu noskaidrojiet pirms sākat to izmantot savās kampaņās.
Mana lielā sāpe ir ar vārdu "Flashmob", tulkojumā - "Zibakcija".
Tas nozīmē ātru akciju, par kuru neviens neko nezina līdz notikšanas brīdim, nevis tāda, kas tiek izreklamēta pa n-tiem kanāliem un 20 minūtes pirms akcijas sākuma ir savākušies skatītāji un daži dalībnieki. Nē dārgie draugi, tā ir performance, tā ir izrāde, bet tas nav flešmobs. Flešmobs ir kaut kas negaidīts, kas pārsteidz cilvēkus. Tāda ir doma, tā tas darbojas. Organizatori ir slēgta grupa ar informācijas izdali uz "need to know" bāzes. Iedaboniet to savās galvās, jo šobrīd Latvijā vārdam flashmob ir ļoti slikta pēcgarša, jo katrs sevi cienošs reklāmists domā, ka ir oriģināls rīkojot izreklamētu flashmobu.
Tātad vienojamies, vai nu taisiet flashmobus tā kā tos jātaisa, vai taisiet tos savādāk, bet šitā tā lieta neiet krastā.

1 komentārs: