otrdiena, 2011. gada 20. decembris

Interneta izgāztuve




Man ir absolūti pie kreisās kājas mazā pirksta naga melnuma, ka kāds tev apsola mūžīgu erekciju un visādas citas laimes lietas par to, ka tu noklikšķināsi uz viņu dotā anonīmā linka. It īpaši ja tas "viņš" slēpjas aiz segvārda "14mT3HV1Ru5" vai kā tamlīdzīgi, goda vārds, cilvēki ieslēdziet savas smadzenes un saprotiet, ka Jums neko nedos. Internets nepazīst Santa Klausu, un vispār, Santa Klauss, Jums arī neko nedos, jo Jūs esat stulbi. Man nav ne mazākās vēlmes saņemt nejēgā daudz DM twitterī par to, ka kāds ir par mani uzrakstījis sliktu blogu, un man "obligāti" jāuzspiež uz dotā linka.
Jopcih, pocih, es tiešām ceru, ka daudzi cilvēki uz tā nespiež, jo jā, tad es personīgi gribu atrast tos cilvēkus, kas uzskata, ka klikot uz absolūti feika linka un sekot tā dotajām instrukcijām cerot saņemt kaut ko vērtīgu, tikai lai saprastu kā šie cilvēki spēj vienlaicīgi runāt, un stāvēt kājās un kā viņu smadzenes neapjūk no tik dažādu darbību pildīšanas. Tas man atgādina, cik daudzi no šiem cilvēkiem tic tam, ka viņī patiešām ir 99999999 ntais lietotājs un viņi dabūs balvu. Ehh... internets ir kā zelta bedre krāpniekiem, te viņi var pelnīt naudu...
Paga, tas man dod ideju! Ko Jūs sakat, ja mēs arī izveidotu savu shēmu.
Tātad mums vajag:
1)Kodētāju, kurš uzraksta vienkāršu skriptu, kas reizi dienā ietwītos kaut kādu twītu no sērijas "HAHA, tiiiik labs video, seko šim linkam - http://www.youtube.com/watch?v=4TovqogviVU"
2)Patiesībā aizvest cilvēku uz lapu, kas saka, ka viņam ir jāpiereģistrējas, lai redzetu
3)Reģistrējoties dabonam no viņa e-pastu, ko piespamojam
4)Piedāvājām facebook connect un spamojam facebook
--------------------
Jēga: Mēs esam ļauni un varbūt kaut ko nopelnīsim, bet kā ar šito pelnīt gan nerakstīšu, ideja ir, bet netaisos piesārņot internetu vai dot citiem idejas.

Tātad kopsavilkums: Internets ir izgāztuve, valkā respiratoru, gumpīšus, moš nesaķersi zarazu un man nebūs jālasa tava zaraza, Tu mazais/mazā zaraza.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru