otrdiena, 2010. gada 17. augusts

Emocionāls ieraksts

Scar tissue that I wish you saw
Sarcastic mister know it all

Es šodien jūtos tā it kā mani mēģinātu saraut n-tajās daļās. Un tas nav saistīts ar cilvēku egoismu, tas ir saistīts ar absolūtu nevēlēšanos saprast, ko otrs cilvēks domā, ko jūt, ko grib. Varbūt, ka es reaģēju par asu, bet es asi reaģēju tikai tad, kad esmu ilgstoši provocēts. Šinī brīdī viss, ko es vēlos ir aizbēgt no sevis un no visiem izņemot viena cilvēka.

Nē, man nav depresija... man ir tikai liels stress kombinācijā ir šausmīgi sliktu garstāvokli.

Centuries are what it meant to me

A cemetery where I marry the sea
Stranger things could never change my mind
I’ve got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru